2007-02-21

jimjim bladdrar ordet

Är i mitt liv anhopad av mängder av post och leveranser men de adressater jag
finner vid postcall är inte i den tonen eller har dansat så mycket längre.
Tror mig kommit fel i nöd i alltet,"rymderna svängde,men det gjorde imte jimjim."

1989 bröt mitt inre upp från mig som då havererade och första cleartone medelandet var tomt,
"nu ska jag prata med dig till du blir sjuk" Det ska vi allt bli två om trotsade jag
som aldrig lytt en röst.

Det är inte fråga om att "göra" som röster etc säger. det är en fråga om att hitta minsta tåt av
igenkänt som "liv" eller "vanligt" då man tidigt i dansen inte insett "vanors" (Fi Dong)
märkliga förmåga att leverera samma gamla samma gamla och är då samma gamla att se himlen slitas
undan likt ett smutsigt gammalt skynke och då bli till i ..... AGHHHHHHHHHGHUJIu ja.
Du fethajjar!

det är ett fånigt sätt att pränta partituret om att det för varje yttre finns ett inre!!
Och för varje inre finns det ett yttre.
Dessa båda är oskiljaktiga-du finner ingen gräns att påtala-men de är mycket olika
mysteriernas mysterie

Detta är elemäntär Taoism!
TUR att jag inte fick tag i de texterna då jag brann som värst.
Hade endast komplicerat skiten ytterligare.

Ety DET INRE är inte PÅ NÅGOT SÄTT skiljt från det yttre!
You better belive it!

Väg det med dig själv en stund,
-damma av nån gammal nojja du harvet klart med i puberten eller nåt,
-Kasta den likt ett smatterband över nån yngre vän/vännina-ta det du vet.och förundras!


så långt mina credentiels.

Vården??
Rätt många snälla bakasockerkake-tanter(hemma alltså) satt och läste damtidningar
och undvek väl i första hand sig själva men deras ev.problembilder var inte så värst på min tapet s.a.s.
Fullskitet schema hade jag ändå.

Så var de flesta,snälla och lite ointresserat "på jobbet".
Jag brukade hugga dem illa då någon blev rädd och upprörd över gråtrasket och ville det omöjliga
(att nån ska ta ett grip djupt ner i dom ochTA BORT TA BORT TABORT det ajajaj ajajaj ajajaj ajajaj NNUUUUU)
Omöjligt!
Det var min lilla lilla lilla Seger i taskmörtighets DM.
att försvara mat-och-medicin personalen med orden.
"Ta det lugnt. dom är ju bara på jobbet"


För att kunna komma i bryderi över vilken fot man ska stå på måste ju fötter införas.
Ingen hittade fot att bemöta mig där.
Hur som helst var det rätt grymt av mig.
Då den för stunden vanridna vattenslurken med medvetande (en Sån Du Är. Jag Med. Skvimp.)
hade ett sista vansinigt "hopp" om nåt.
Då kunde mina lakoniska recensioner av folk som gick runt där
med viktiga viktiga VIKTIGA papper att stirra ner i,
vara rent taskiga-mot den med hopp.
Personalen?
Skrajset smet de ifrån alla i gråtrasket sic!
Läkaren?
Inte en susning om vare sig ditt eller datt.
Vanligen.

Några ytterst för mig viktiga pärlor har jag haft den oerhörde nåden att råka på.

Och jag slapp debutera i schizofreni vilket nog var en klar option.
(detta gjorde att jag inte fick ssri-mot depp i tid.)

Att jag slapp den vidriga vedervärdigaste sjukdom alla kategorier.
(TACK TACK TACK - vem det än vedebör)
Ja, vi ska alla sparka hinken. Fast denna sjukdom innefattar inte döden.
De halucinationer man har och den 'verklighetskraft' dessa har
gör att döden blir liggande med bilarna och barbie i sandlådan ety nu var det
dessa okända krafter som höll skola.
Döden var nybörjar-kitet.

dumsnutarna som formulerar vårdens etiska och politiska rätt och fel etc...
Ser de vanligaste 4 förbjudna kemikalierna som orsaker och inte symtom.
(FREE THE HERB)
Själva tutar de i småungar Benzo(valium och värre etc)
Tvi!
Dubbelt Tvi!
"det är annat, det har läkaren ordinerat"
PYTTSAN.
doktorn gissar vilt som sagt,.

Skriva om det??


Kanske en liten minnesantackning.

Gryningskorridor full av fula av inga använda möbler.
skrammel från frukost mm.
"Inte komma in före klockan 7"
Nu är hon 6:21 pip.
-Där-
den första underbara enda lilla ljuva guvagott å herre min jädrar!

Doften av strävt landstings kaffe.

Man får lätt ångest av kaffe!
-psykisk smärta av ett otal skilda slag rymms under det ordet-
men det är "samma gamla samma gamla" 'ångest'.-KAFFIT!
Samma gamla! är alltid samma gamla!


Så blir klockan 6:24 pip.
läsa ingen text aktivt.
Äh
läsa om Fursten av Emigion,
duscha i ren leda,kanske man halkar
och får se lite av den somatiska,inte fullt så
skrajsna vården

KAFFEUPPROR.


sedan allt annat.

.-)

No comments: